مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-20اجتماعي

ظرفیت پارکینگ های حرم امام رضا (ع) افزایش یافت


با هدف تسهیل زیارت زائران حضرت رضا(ع) و ارائه خدمات بیشتر در حوزه حمل و نقل، سه پارکینگ زیرگذر حرم مطهر رضوی به طور اختصاصی برای استفاده زائران در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گذشته بخشی از ظرفیت پارکینگ های زیرگذر حرم مطهر رضوی برای پارک خودروهای کارکنان آستان قدس رضوی مورد استفاده قرار می گرفت اما با مصوبه کمیته حرم مطهر رضوی، ضمن هماهنگی برای تامین پارکینگ مورد نیاز کارکنان این آستان در خارج از زیر گذر حرم رضوی، عمده ظرفیت پارکینگ ها در اختیار زائران قرار می گیرد.

پارکینگ های یک، 3 و 4، ویژه استفاده زائران امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی درخصوص جزییات این طرح تحولی گفت: با توجه به افزایش روزافزون تشرف زائران به مشهدمقدس و ضرورت تکریم بیشتر آنها در زمان تشرف به حرم مطهر ضوی، پارکینگ های شماره یک، 3 و 4 به طور کامل به پارک خودروهای زائران اختصاص داده می شود.

بهنام افزود: در گذشته پارکینگ شماره 4 مختص زائران و پارکینگ شماره 2 مختص خدام و کارکنان آستان قدس بود و پارکینگ های یک و 3 نیز به صورت مشترک برای پارک خودروی زائران، خادمان و کارکنان مورد استفاده قرار می گرفت اما با مصوبه کمیته حرم مطهر رضوی، این وضعیت تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پارکینگ های حرم امام رضا (ع) افزایش یافت

ظرفیت پارکینگ های حرم امام رضا (ع) افزایش یافت