مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 07:122022-07-21سياسي

آینده روشن ائتلاف چین، روسیه و ایران


سفیر ایران در مسکو گفت ائتلاف چین، روسیه و ایران ائتلاف بزرگ آینده دنیاست و آینده را در این حوزه، آینده بسیار درخشانی می بینم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری­ با موضوع مشارکت راهبردی منطقه، زمینه ساز توسعه و امنیت گفت: ائتلاف چین، روسیه و جمهوری اسلامی ایران ائتلاف بزرگ آینده دنیا است و آینده این ائتلاف، بسیار درخشان است.

وی در تشریح نقش جمهوری اسلامی ایران و روسیه در هندسه نوین قدرت جهانی که در حال شکل گیری است و روشن تر شدن اهمیت آن برای منطقه و نظام بین الملل گفت: روسیه، همسایه شمالی ما و کشور قدرتمندی است که از وسعت زیادی برخوردار می باشد و دارای توانمندی ها و ظرفیت های بالایی است؛ در کنار آن جمهوری اسلامی ایران هم در عرصه منطقه ای و بین المللی، یک کشور قدرتمند است؛ آنچه که خودش را نشان می دهد یک نوع ائتلاف سازی در داخل منطقه ما است و این ائتلاف سازی طبعاً مورد رشک قدرت های بزرگ و به ویژه آمریکا قرار می گیرد.

وی افزود: ما در طول 43 سال گذشته هم برای استقلال خودمان جنگیدیم و پای استقلال خودمان ایستادیم و هم در مقابل نظام سلطه و نظام تک قطبی جهان ایستادگی کردیم و به واقع جمهوری اسلامی ایران در این عرصه هزینه های زیادی را پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روشن ائتلاف چین، روسیه و ایران

آینده روشن ائتلاف چین، روسیه و ایران