مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-21اقتصادي

رشد 80 درصدی تردد مسافری از پایانه مرزی میرجاوه درسه ماهه امسال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت : 59هزار و 19نفر مسافر در سه ماهه اول سالجاری ازطریق پایانه مرزی میرجاوه جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 80درصدی رانشان می دهد.

-  ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ،  با توجه به دوسال محدودیت های کرونایی در سالجاری پایانه مرزی میرجاوه دروازه شرقی ورود زائران پاکستانی جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی می باشد،  به همین منظور جلسات هماهنگی ستاد اربعین  باحضور دستگاه های مستقر درمرز انجام و هماهنگی های لازم در دست اقدام است.

وی افزود:طرح توسعه سالن مسافری و ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی در حال انجام می باشد که قبل از ورود زائرین پاکستانی پایانه مرزی میرجاوه  آماده پذیرایی از زائرین ابا عبدالله الحسین باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد:از جمله این خدمات می توان به خرید دستگاه مه پاش ، آیس بانک ، روکش آسفالت محوطه پایانه مرزی میرجاوه ، و لکه گیری و روکش آسفالت مسیر منتهی به پایانه مرزی میرجاوه از جمله اقدامات مهمی است که در حال انجام است.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی تردد مسافری از پایانه مرزی میرجاوه درسه ماهه امسال

رشد 80 درصدی تردد مسافری از پایانه مرزی میرجاوه درسه ماهه امسال