مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-21اقتصادي

5 هزار کرمانشاهی از پویش «صحن حرم، مدرسه ام» استقبال کردند


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت پنج هزار هم استانی در پویش ملی «صحن حرم، مدرسه ام»، گفت: مردم استان با تقبل حداقل هزینه یک آجر به مبلغ پنج هزار تومان می توانند به این پویش بپیوندند.

- مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای طرح آجر به آجر که با هدف مشارکت های خُرد مردمی حتی به اندازه یک آجر در امر مدرسه سازی است، پویش های مهر را با محرم آغاز کنیم ، من مادرم، بچه های ایران فرزند من ، آجرهای مهربانی و به رنگ مدرسه اجرا شده که به همت مردم سخاوتمند هم استانی در پویش های مذکور جزء استان های برتر کشور بوده ایم.

وی با اشاره به اجرای پنجمین پویش با عنوان صحن حرم، مدرسه ام در راستای طرح تحولی آجر به آجر در استان، اظهار کرد: در مراحل قبلی مبالغ آن برای احداث مدارس همان استان هزینه می شد که در این پویش مبالغ جمع آوری شده از این طریق، به نیت امام هشتم امام رضا (ع)، صرف ساخت هشت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در استان های مختلف کشور می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت پنج هزار هم استانی در پویش ملی صحن حرم، مدرسه ام ، اظهار کرد: در این پویش هم با مشارکت خوب هم استانی ها در جایگاه دوم کشوری قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار کرمانشاهی از پویش «صحن حرم، مدرسه ام» استقبال کردند

5 هزار کرمانشاهی از پویش «صحن حرم، مدرسه ام» استقبال کردند