مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-21اقتصادي

«تیرماه» بدون خاموشی در کرمانشاه/ مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: امسال تا به امروز هیچ خاموشی برنامه ریزی شده ای در سطح استان اعمال نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  سپری شدن تیرماه بدون خاموشی برای مشترکان استان با توجه به افزایش پیک، اظهار کرد: معمولا پیک مصرف برق در اواخر تیرماه تا نیمه مرداد رخ می دهد که زمان بیشتر پیک بدون مشکل خاصی سپری شده است.

وی ادامه داد: امسال برخلاف سال گذشته که مجبور به اعمال خاموشی هایی در سطح استان شدیم، خوشبختانه امسال تا به امروز خاموشی اعمال نشده و اگر هم قطعی برق حادث شده به علت نواقصی و تعمیراتی بوده که در اسرع وقت برطرف شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  تصریح کرد: از ابتدای خردادماه با تمامی صنایع تفاهمنامه هایی امضا شد که در طول زمان های مشخص در طول هفته و به صورت محدود با شرکت همکاری هایی داشته باشند و همچنین در بخش کشاورزی هم طی 24 ساعت روزانه پنج ساعت زمان برای آن ها مدنظر گرفته شده که در صورت همکاری، 19 ساعت باقی مانده برق آن ها مجانی محاسبه می شود.

وی اضافه کرد: از 15 خردادماه نیز طبق برنامه ریزی های هیأت وزیران، ادارت نیز در وقت اداری 30 درصد و در پایان وقت اداری 70 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تیرماه» بدون خاموشی در کرمانشاه/ مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند

«تیرماه» بدون خاموشی در کرمانشاه/ مشترکان کم مصرف برق پاداش می گیرند