مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-21سياسي

ایران امروز در اوج عزت و افتخار است


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصت های تحریم را مورد اشاره قرار داد و گفت: موشک های دور برد، پدافند هوایی مقتدر و آمادگی نیروهای نظامی ایران خواب را بر دشمن حرام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد جلیلی صفت چهارشنبه شب در سومین یادواره 565 شهید ارتش در استان قم، با تاکید بر اینکه ملت و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا استکبار جهانی را به ذلت انداخته است، ادامه داد: ایران امروز محور مقاومت در منطقه است، قدرت روز افزون ایران تمام محاسبات بیگانگان و مستکبران را بر هم زده است.

وی با بیان اینکه ایران امروز در اوج عزت و افتخار است و مقام معظم رهبری مانند خورشیدی در عرصه بین الملل می درخشد، خاطرنشان کرد: اموری مانند ارسال ایمن نفتکش ها به لبنان و امنیت حاکم بر دریاهای سرزمینی حکایتی از اقتدار ارتش است.

وی با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید توسط ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اقتدار واقعی کشور از اقتدار و مقاومت خانواده فداکار شهدا نشات گرفته است.

جلیلی صفت با بیان اینکه هیچ کسی نمی تواند جایگاه واقعی شهید را به رشته تحریر در بیاورد، تصریح کرد: به قدری مقام شهید مقدس و بزرگ است که برخی آموزه های قطعی فقهی مانند حکم غسل در رابطه با شهدا تغییر پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران امروز در اوج عزت و افتخار است

ایران امروز در اوج عزت و افتخار است