مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-21اجتماعي

آغاز طرح مدرسه تابستانه در 259 پایگاه تابستانی استان یزد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد از آغاز طرح تابستان با محوریت «تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی» دانش آموزان در 259 پایگاه تابستانه این استان خبر داد.

- سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در دوره ابتدایی در بیش از 259 پایگاه تابستانی استان اجرا می شود.

وی افزود: با برگزاری کلاسها نقایص و کاستی های آموزش در فضای مجازی در دوران شیوع کرونا جبران و شرایط مناسب جهت جبران کاستی های یادگیری و ضعف علمی دانش آموزان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار ایجاد می شود.

بهادر زاده گفت: مخاطبین این طرح دانش آموزانی هستند که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی خرداد سنجه های قابل قبول و با نیاز به تلاش بیشتر را در دروس ریاضی و فارسی در دوره اول ابتدایی و ریاضی و فارسی و علوم در دوره دوم ابتدایی کسب کرده اند که باید در مدرسه تابستانه برای هر ماده درسی ذکر شده 24 جلسه آموزشی توسط مدیر پایگاه برنامه ریزی شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان  یزد تصریح کرد: تاکنون بیش از 23 هزار دانش آموز در 259 پایگاه سامانه همگام ثبت نام شده اند که هم اکنون به صورت حضوری در کلاسها آموزش می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مدرسه تابستانه در 259 پایگاه تابستانی استان یزد

آغاز طرح مدرسه تابستانه در 259 پایگاه تابستانی استان یزد