مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-21پزشكي

تشدید بازرسی از اماکن حساس کرمانشاه با حضور 6 تیم بازرسی بهداشت محیط


مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از تشکیل دو تیم بازرسی ویژه در هر منطقه در مجموع 6 تیم در راستای انجام بازدیدهای هدفمند و تشدید نظارت بر اماکن حساس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سه اولویت بهداشتی در کلانشهر کرمانشاه، اظهار کرد: یکی همان مسئله بیماری کرونا است که همچنان انتظار داریم شهروندان علاوه بر تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، همواره استفاده از ماسک را به خصوص در مراکز مسقف و شلوغ مدنظر داشته باشند.

وی بیماری وبا و تب کریمه کنگو خونریزی دهنده را از دیگر اولویت ها دانست و افزود: آمار بالای وبا در کشور عراق به شدت نگران کننده است و استان کرمانشاه هم به علت هم مرز بودن با عراق بیشتر تحت تأثیر قرار دارد بطوریکه الان در منطقه اورامانات موارد مثبت و قطعی ثابت شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیماری وبا با یک سری تدابیر ساده از جمله شست و شوی دست ها و رعایت بهداشت فردی و همچنین استفاده از مواد غذایی و آب آشامیدنی سالم، قابل پیشگیری است و در صورت ابتلا افراد با علائمی همچون اسهال ، دل درد و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی از اماکن حساس کرمانشاه با حضور 6 تیم بازرسی بهداشت محیط

تشدید بازرسی از اماکن حساس کرمانشاه با حضور 6 تیم بازرسی بهداشت محیط