مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-21اقتصادي

تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی برای تامین نقدینگی بخش تولید گیلان


به گفته مدیرکل صمت گیلان بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تامین و جبران کمبود نقدینگی صنایع استان در سال جاری تخصیص یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: عمده مشکلات واحدهای صنعتی موجود و جدیدالاحداث سرمایه در گردش و تامین نقدینگی برای افزایش ظرفیت تولید است که در کارگروه به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه کارگروه تخصیص برق چند واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: همگام با توسعه صنعتی و افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنعت.

زیرساخت های انرژی نیز باید افزایش یابد و چرخ تولید نباید لنگ تعلل نهادهای زیرساخت های انرژی برای توسعه استان باشد.

مدیر کل صمت گیلان استمهال در پرداخت اقساط تسهیلات صنعتی را برای حمایت از بخش تولید ضروری دانست و بیان کرد: برای کمک به برخی از واحدهایی که ظرفیت و امکانات مناسبی برای تولید دارند مهلت بیشتری برای پرداخت اقساط تسهیلات در قالب مصوبات قانونی کارگروه اعطا می شود تا از این فرصت برای پویایی بیشتر و حفظ اشتغال بهره مند شوند.

  پورحیدری با تاکید بر لزوم توجه به مصوبات قانونی کارگروه برای حمایت از صنایع تولیدی در گیلان تصریح کرد: مصوبات قانونی کارگروه برای حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی برای تامین نقدینگی بخش تولید گیلان

تخصیص اعتبار 2000 میلیاردی برای تامین نقدینگی بخش تولید گیلان