مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-21اقتصادي

امکان استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت فراهم شد


در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی خودرو، امکان استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت وزارت صمت فراهم شد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس: بابک سلاجقه، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو بیان کرد: ایساکو به دنبال تعهدی که به مشتریان خود دارد، همواره به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال پایش و ارزیابی تحولات بازار قطعات یدکی است که تا حد امکان بتواند با در اختیار قرار دادن قطعات اصل و با کیفیت و ارایه خدمات استاندارد، ایمنی خودرو و سرنشینان آن را تضمین کند و مشتریان را نسبت به مخاطرات ناشی از استفاده از قطعات موجود غیراصل در بازار آگاه سازد.

وی گفت: با وجود حجم فزآینده قطعات تقلبی در بازار، ایساکو در چند سال اخیر در همکاری با مراجع قضایی و سازمان های ذی ربط موفق به کشف چندین مرکز زیرزمینی تولید و توزیع قطعات تقلبی، مراکز چاپ برچسب و بسته بندی شبیه سازی شده و غیراصل و همچنین مراکز نوسازی لوازم و قطعات یدکی مستعمل و معیوب شده و اخبار آن را نیز به منظور آگاهی عمومی در رسانه ها منتشر کرده است.

  وی افزود: هر چند این شرکت به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو و در راستای مسوولیت اجتماعی خود همچنان با تمام توان برای کوتاه کردن دست سودجویان این بازار که جان و مال مردم را به بازی می گیرند، اهتمام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت فراهم شد

امکان استعلام اصالت قطعات ایساکو از سامانه جامع تجارت فراهم شد