مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-21اقتصادي

خرید اتوبوس های برقی جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از خرید اتوبوس های برقی جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها خبر داد و گفت: در بحث ناوگان اتوبوسرانی غیر از اتوبوس های دیزلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  مهدی جمالی نژاد ظهر امروز در بازدید از ایستگاه 16 خط 2 مترو تبریز و فعالیت دستگاه حفار (TBM) که به همراه یعقوب هوشیار شهردار تبریز و یعقوب وحیدکیا سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز صورت گرفت، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد سرعت بخشی به عملیات عمرانی در مترو تبریز هستم.

وی ادامه داد: سرعت بخشی در پروژه های عمرانی مشهود است و این نشان از همت بالای شهردار و اعضای شورای شهر و حمایت های استاندار و معاون عمرانی استاندار دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از اقدامات در خط 1 نهایی شده و این خط فعال است اما نباید از خط 2 غافل شویم و این خط نیز باید در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت های وزارت کشور از پروژه مترو تبریز افزود: در حال حاضر نیاز است که وزارت کشور از نظر اوراق مشارکت و یا فاینانس توجه ویژه ای به تبریز داشته باشد و قرارگاه نیز با همت کامل پای کار است و شاهد هستیم که همه مدیران دولتی، شهردار و شورا یکصدا مصمم به نتیجه رسیدن مترو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اتوبوس های برقی جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها

خرید اتوبوس های برقی جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها