مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-21بين الملل

اتاق بازرگانی دیالی دستور تحریم واردات کالاهای ترکیه را صادر کرد


اتاق بازرگانی دیالی عراق با صدور بخشنامه ای از همه تجار و بازرگانان این استان خواست تا در پاسخ به حمله خونین روز گذشته در شمال عراق، از واردات کالاهای ترکیه به کشور خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتاق بازرگانی دیالی، امروز (پنجشنبه، 21 ژوییه)،  به حمله عصر روز گذشته به شمال عراق و کشته شدن 9 نفر و مجروحیت 31 شهروند عراقی واکنش نشان داد.

در حالی که ترکیه مسؤولیت این حمله را برعهده نمی گیرد و آن را به گردن پ.

ک.

ک می اندازد، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق، امروز تصریح کرد که کارشناسان نظامی عراق حمله ترکیه به منطقه کردستان را تأیید کرده اند.

در همین راستا، اتاق بازرگانی دیالی، امروز (پنجشنبه، 21 ژوییه)، بخشنامه ای فوری درباره نحوه برخورد با آنکارا و پاسخ به حمله خونین روز گذشته در شمال عراق صادر کرد.

به نوشته وبگاه العهد ، موسی التمیمی عضو اتاق بازرگانی دیالی اعلام کرد که در بخشنامه صادره، از تمامی تجار خواسته شده که از واردات انواع کالاهای ترکیه خودداری کرده و از شرکت های گردشگری نیز خواسته شده که سفر به آنکارا و سایر شهرهای ترکیه را تبلیغ نکنند .

وی افزود: وطن، از منافع ارزشمندتر است و تحریم یک ماهه کالاهای ترکیه خسارات سنگینی را برای آن به همراه خواهد داشت و پاسخی است به کشتارهای نیروهای این کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی دیالی دستور تحریم واردات کالاهای ترکیه را صادر کرد

اتاق بازرگانی دیالی دستور تحریم واردات کالاهای ترکیه را صادر کرد