مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-21سياسي

به جای شمخانی، روزنامه جوان پاسخ حجاریان را داد


جالب اینجاست که معاون اسبق وزیر اطلاعات در این نامه خود حتی پا را فراتر نهاده و منکر وجود «ناتوی فرهنگی» می شود و کل اقدامات رسانه ای بلوک غرب را منحصر به رادیو اروپای آزاد می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه جوان نوشت: نامه سرگشاده ای که سعید حجاریان خطاب به دبیر شعام منتشر کرده، بار دیگر نشان داد که هنوز مشکل قدیمی این تئوریسین کهنه کار جریان تجدیدنظرطلب پابرجاست.

نامه او که در ظاهر واکنشی به بازداشت مصطفی تاج زاده است، البته نکته ظریفی در خود مستتر دارد و آن اینکه چه تقسیم کاری میان جریان فتنه وجود دارد و چگونه تئوریسین کمیته X می کوشد خلأ ناشی از در دسترس نبودن تاج زاده را در فضای رسانه ای پر کند.

او در فرازهایی با لفاظی و تشکیک در معانی می کوشد یاران خود را افرادی بی گناه و بی خبر از همه جا نشان دهد و البته در این میان به نوعی در حال تطهیر سرویس های اطلاعاتی غرب نیز است.

تشکیک او در مفاهیمی، چون براندازی، انقلاب مخملی و ناتوی فرهنگی تنها برای سفید کردن پادوهای سیاسی جریان تجدیدنظرطلب نیست، انکار این الگوها در واقع تلاشی برای بزک کردن کارنامه سیاه سازمان های جاسوسی غربی است.

همین چند روز پیش بود که جان بولتون صراحتاً از نقش امریکا در سرنگونی حکومت های مخالف سیاست های واشنگتن پرده برداشت، اینک سعید مظفری سابق منکر چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای شمخانی، روزنامه جوان پاسخ حجاریان را داد

به جای شمخانی، روزنامه جوان پاسخ حجاریان را داد