مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-21سياسي

تکذیب اخبار منتشره مبنی بر افزایش هزینه صدور گذرنامه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس مهاجرت و گذر نامه فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، - رییس پلیس مهاجرت و گذر نامه فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس مهاجرت و گذر نامه فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: با توجه به عدم پیش بینی افزایش هزینه صدور گذرنامه در بودجه و اعتبار سالیانه کشور، هیچ برنامه ای برای تغییر در هزینه صدور گذرنامه وجود ندارد.

وی در ادامه توضیح داد: متاسفانه در روز های اخیر شاهد شایعات بی پایه و اساس مبنی بر افزایش هزینه گذرنامه در فضای مجازی منتشر وموجب دغدغه خاطر هم وطنان گردیده است لذا ضمن تکذیب شایعات منتشره مبنی بر افزایش صدور گذرنامه، از هم وطنان درخواست می شود به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اخبار منتشره مبنی بر افزایش هزینه صدور گذرنامه

تکذیب اخبار منتشره مبنی بر افزایش هزینه صدور گذرنامه