مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-21حوادث

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن سفر به عتبات عالیات


هرگز به پیامک ها یا تماس های تلفنی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی توجه نکنند و اطلاعات حساب های بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

- رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار خبر داد که با ترفند برنده شدن کمک هزینه عتبات عالیات، مبلغ 2 میلیارد ریال (200 میلیون تومان) از یک شهروند کلاهبرداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الله الوانی اظهار داشت: در پی مراجعه مرد میانسالی به پلیس فتا شهرستان سرایان و ارائه شکواییه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ 2 میلیارد ریال با ترفند برنده شدن کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد مدتی پیش شخص ناشناس تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان نماینده همراه اول عنوان داشته که در قرعه کشی همراه اول برنده سفر عتبات عالیات شده اید.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: فرد کلاهبردار برای ارسال جایزه، اطلاعات هویتی و بانکی شهروند را گرفته و رسید جعلی مبنی بر واریز وجه را به او ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن سفر به عتبات عالیات

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن سفر به عتبات عالیات