مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-21اقتصادي

پایان برداشت غلات و دانه های روغنی در 1550 هکتار از اراضی سرخه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه گفت: برداشت غلات و دانه های روغنی در یک هزار و 550 هکتار از اراضی این شهرستان پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، عباس غفوریان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اراضی قابل برداشت غلات و دانه های روغنی شهرستان سرخه در سال زراعی 1401-1400 شامل یک هزار و 550 هکتار بود.

وی بیان کرد: در مجموع این اراضی زراعی شهرستان سرخه شامل یک هزار هکتار گندم، 530 هکتار جو و 20 هکتار کلزا است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت موضوع برداشت به هنگام غلات در منطقه افزود: برداشت غلات در سال زراعی جاری از اول خردادماه آغاز شد و با تمهیدات صورت گرفته در دهه سوم تیرماه با موفقیت پایان یافت.

غفوریان گفت: عملیات برداشت در سال جاری با 6 دستگاه کمباین کاه کوب بومی و پنج دستگاه کمباین مهاجر انجام شد که 2 دستگاه موردنظر در سال جاری با استفاده از اعتبارات خط مکانیزاسیون با همکاری معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و پیگیری های متعدد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرخه و ترغیب بهره برداران خریداری شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای استقرار کمباین مهاجر نیز در چند ماه گذشته برای برداشت به موقع صورت گرفت، تصریح کرد: هر سال در این شهرستان با توجه به کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان برداشت غلات و دانه های روغنی در 1550 هکتار از اراضی سرخه

پایان برداشت غلات و دانه های روغنی در 1550 هکتار از اراضی سرخه