مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-21اقتصادي

تعیین 160 مرکز برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک


فرماندار شهرستان آبیک از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان به عنوان پایلوت در کشور و تعیین 160 مرکز برای اجرای این طرح خبر داد.

- حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تعیین شهرستان آبیک به همراه دو شهر دیگر در کشور به عنوان پایلوت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی  اظهار کرد: برای اجرای این طرح، 160 مرکز منتخب در شهرستان آبیک پیش بینی شده که در شهر آبیک 77 مرکز،  2 مرکز در شهر خاکعلی، 4 مرکز در شهر زیاران و 4 مرکز در شهر قشلاق و در بعضی از روستاها هم مراکزی انتخاب شده است.

وی افزود: از سوی دولت به ازای هر نفر مشمول دریافت یارانه در شهرستان آبیک 200 هزار و 800 تومان واریز شده و می توان نسبت به خرید 6 قلم کالای یارانه ای شامل مرغ،  تخم مرغ،  روغن،  شیر،  پنیر و ماکارونی اقدام کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: قیمت 6 قلم کالای یارانه ای تعیین شده برای دهک های مشمول یارانه به نرخ مصوب سال 1400 محاسبه شده و مابه التفاوت قیمت با نرخ امروز توسط دولت به صورت برخط و یا پایان روزکاری به حساب فروشنده واریز می شود.

فتوحی اضافه کرد: 160 مرکز برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در نظر و معرفی شده اند که در حال حاضر در حدود 100 مرکز دستگاه نصب شده و مابقی مراکز تعیین شده به تدریج و طی روزهای آینده به دستگاه پوز برای اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 160 مرکز برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک

تعیین 160 مرکز برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در آبیک