مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-21فرهنگي

قصه از ابزارهای مهم فرهنگی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه قصه از ابزارهای مهم فرهنگی است، اظهار کرد: با قصه هویت تاریخی و دینی و اندوخته های گذشتگان حفظ می شود و برای آیندگان نیز می توان این کار را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسین زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بعد از ظهر در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی قصه گویی تبیین، گفت:  در این جشنواره بیش از 2300 نفر از سراسر کشور قصه گویی کردند و بیش از 2500 اثر را برای ما فرستادند.

وی با اشاره به دریافت آثار از سراسر کشور، گفت: قصه و قصه گویی یکی از ابزارهای مهم فرهنگی بسیار ارزان، سریع و با قدرت اثر گذاری بالا است که بالاترین مفاهیم ایمانی و اعتقادی را می تواند منتقل کند و اگر نبود قرآن از این ابزار استفاده نمی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: با قصه هویت تاریخی و دینی و اندوخته های گذشتگان حفظ می شود و برای آیندگان نیز می توان این کار را انجام دهد.

حسین زاده با تاکید بر این مطلب که موفقیت در انیمیشن و فیلم در گرو قصه است، گفت: در انیمیشن و فیلم نیز باید به سراغ قصه رفت تا به موفقیت رسید.

75 طرح دینی و قرآنی منتخب ارشاد استان بوده است حمید صمدی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه از ابزارهای مهم فرهنگی است

قصه از ابزارهای مهم فرهنگی است