مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-21سياسي

6 سال تا بسته شدن پنجره جمعیتی فاصله داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری علیخانی ظهر پنجشنبه در نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن شهید سلیمانی استاندار قزوین برگزار شد اظهار کرد: - کبری علیخانی بیان اینکه تنها 6 سال تا بسته شدن پنجره جمعیتی فاصله داریم، عنوان کرد: کوتاهی در این حوزه خسارت جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کبری علیخانی ظهر پنجشنبه در نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن شهید سلیمانی استاندار قزوین برگزار شد اظهار کرد: کاهش نرخ جمعیت یکی از خطراتی است که آینده این کشور را تهدید می کند و مقام معظم رهبری نیز 55 بار در این چند سال آن را تذکر داده اند.

وی با بیان اینکه تنها 6 سال تا بسته شدن پنجره جمعیتی فاصله داریم، عنوان کرد: کوتاهی در این حوزه خسارت جبران ناپذیری را برای آینده به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تاکید کرد: نرخ جمعیت کشور از سال 65 نزولی بوده و شاهد کاهش تولد هستیم و با ادامه این روند بدون شک به زودی شاهد جامعه ای سالخورده خواهیم بود.

وی بیان کرد: در یک دوره ای در اروپا کشور ها به صورت هماهنگ دچار کاهش نرخ جمعیت شدند، اما ایران امروز در حالی دچار کاهش در نرخ جمعیتی خود شده که کشور های همسایه نرخ رشد مطلوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سال تا بسته شدن پنجره جمعیتی فاصله داریم

6 سال تا بسته شدن پنجره جمعیتی فاصله داریم