مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 20:072022-07-21اقتصادي

اولین محموله از گمرک کازرون به کشور قطر صادر شد


گمرک کازرون در حدود یکسال و نیم پیش افتتاح گردید که به دلیل مشکلاتی از قبیل عملیاتی نشدن زیرساخت های اداری، آغاز به کار نشده بود؛ امروز نخستین محموله صادراتی با انواع آبمیوه و عرقیات گیاهی که از تولیدات کارخانه های کازرون است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، محمدعلی بخرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون امروزدر مراسم ارسال محموله عرقیات به کشور قطر، با اشاره به موقعیت خوب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت: انتظار می رود که شرکت شهرک های صنعتی استان فارس نسبت به پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران و رفع مشکل زیرساخت های منطقه اقدام کنند.

بخرد، نبود اتوبان و دسترسی راحت به محل گمرک را از مشکلات گمرک کازرون عنوان کرد و تصریح نمود: در آینده با قرارداد در سال 1402 این مشکل رفع خواهد شد.

دهقان سرپرست  گمرک، نیز در این مراسم  با ابراز خوشحالی از افتتاح و شروع به کار گمرک گفت: به دلیل مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، مستقیم  صادرات انجام نمی گرفت و تجار و صادرکنندگان به نام دیگر استان ها فعالیت صادراتی داشتند اما امروز با رفع موانع و مشکلات شاهد این اتفاق مهم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سه دستگاه تریلر سردخانه دار، حامل 75 تن انواع  آبمیوه و عرقیجات گیاهی از تولیدات کازرون به عنوان نخستین محموله صادراتی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین محموله از گمرک کازرون به کشور قطر صادر شد

اولین محموله از گمرک کازرون به کشور قطر صادر شد