مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 20:122022-07-21اقتصادي

توسعه همکاری گازی ایران و روسیه با امضای تفاهم نامه با گازپروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: طی روز های گذشته، تفاهم نامه ای با شرکت گازپروم به امضا رسید که بر اساس آن، - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: همکاری گازی ایران و روسیه با امضای تفاهم نامه با گازپروم روسیه توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: طی روز های گذشته، تفاهم نامه ای با شرکت گازپروم به امضا رسید که بر اساس آن، همکاری های خود را در حوزه تجارت گاز، توسعه خواهیم داد.

وی ادامه داد: همکاری های ما با شرکت گازپروم در حوزه سوآپ گاز به کشور های همسایه و همچنین مشارکت با آنان در این بخش است که البته مقدار آن هنوز تعیین نشده، اما با امضای این تفاهم نامه به زودی و در آینده نزدیک، این مهم به انجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توسعه در تجارت گاز با کشور های همسایه را از مهم ترین اهداف امضای این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: همکاری درباره احداث خطوط انتقال گاز و طرح های مورد نظر در این زمینه با کشور های همسایه، بر اساس توافق انجام شده، با مشارکت گازپروم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری گازی ایران و روسیه با امضای تفاهم نامه با گازپروم

توسعه همکاری گازی ایران و روسیه با امضای تفاهم نامه با گازپروم