مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-21ورزشي

برگزاری دوره سواد رسانه ای در شهرقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، امیر عذیری رییس ستاد نماز جمعه شهر قدس در نشست خبری با خبرنگاران اصحاب رسانه اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی مهمترین رسانه و صدای مردم است و این جایگاه موجب ایجاد فرصت گفت و گو و دسترسی مردم به مسوولین می شود.

وی گفت: نماز جمعه قرارگاه است و در گام دوم انقلاب اسلامی نقش رشد و بالندگی ایفا می کند و به مناسبت چهل و جهارمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور، برنامه های مختلفی در شهرقدس پیش بینی و انجام خواهد شد.

رییس ستاد نماز جمعه شهرقدس افزود: برگزاری نمایشگاه با عنوان همه برای تولید به منظور استفاده بیشتر از فرصت های کسب و کار در شهر که با همکاری ادارات مرتبط راه اندازی می شود.

وی با اشاره به برپایی مراسم دعای ندبه، ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان ستاد نماز جمعه گفت: برگزاری عصر شعر نماز جمعه، دیدار هیات مذهبی با امام جمعه و جشن ویژه کوکان و نوجوانان در راستای تبیین جایگاه، کارکرد و اهمیت نماز جمعه و برگزاری همایش خانواده و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخش دیگر از برنامه های اجرایی است.

عذیری از برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی در راستای ارتقا سواد رسانه خبرداد و افزود: طی این دوره آموزش فن بیان و گویندگی، تدوین، نویسندگی و خبرنگاری تحت عنوان عملیات مرصاد رسانه ای با حضور استاتید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره سواد رسانه ای در شهرقدس

برگزاری دوره سواد رسانه ای در شهرقدس