مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 21:322022-07-21سياسي

امام جمعه ایلام: کارگران نقش آفرینان توسعه اقتصادی جامعه هستند


کارگران نقش آفرینان مهم توسعه اقتصادی و کار آنان نوعی جهاد اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان ایلام و هیات اندیشه ورز بسیج کارگری استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با امام جمعه ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار دیدار کردند.

  کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام گفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی گره گشای مسائل و مشکلات کشور خواهد بود و نقش بسیج کارگری این است که وضعیت موجود را به نفع کارگران تغییر داده و موانع بر سر راه کار آنان را مرتفع کند چرا که فضای امروز استان فضای مناسبی برای کار کردن کارگران است.

  وی افزود: مشکل اساسی در استان ایلام فقر فرهنگی در حوزه کار و اشتغال است که برای دست پیدا کردن به جایگاه کارگران باید به فرهنگ کار توجه بیشتری شود.

  امام جمعه ایلام با بیان این که کارگران نقش آفرینان مهم توسعه اقتصادی و کار آنان نوعی جهاد اقتصادی است تصریح کرد: مشکل اساسی در استان ایلام فقر فرهنگی در حوزه کار و اشتغال است که برای دست پیدا کردن به جایگاه کارگران باید به فرهنگ کار توجه بیشتری شود.

  ابراهیم شفیعی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان گفت: خدمت به کارگر از واجبات مسئولان است و کارگر و کارفرما دو بازوی محرک اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: کارگران نقش آفرینان توسعه اقتصادی جامعه هستند

امام جمعه ایلام: کارگران نقش آفرینان توسعه اقتصادی جامعه هستند