مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-21سياسي

کارکرد شوراها نیازمند آسیب شناسی اساسی است


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خواستار آسیب شناسی و بازنگری در قوانین، رویکردها، کارکردها و وظایف شوراهای شهر و روستا از سوی وزارت کشور و مجلس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی و شهرداری های آذربایجان شرقی اظهار داشت: برگزاری سالانه این نشست و استفاده از فضاهای جانبی شهرداری ها برای نمایش اقدامات ابتکاری شوراهای اسلامی دو پیشنهادی هستند که می توان در راستای بهبود عملکرد این نهاد مطرح کرد چرا که شاید یک اقدام و تصمیم اتخاذی در یک شورا می تواند الگویی خوب برای بسیاری دیگر باشد.

وی در خصوص مباحث طرح شده در مورد آسیب شناسی عملکرد شوراها نیز خاطرنشان کرد: اگر این آسیب شناسی ها احصا و جمع بندی شود، می توان با اقداماتی همچون آموزش های توجیحی اعضای شورا در بدو ورود به این نهاد از بسیاری از مشکلات و آسیب های بعدی پیشگیری کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تأکید کرد: شورای عالی استانها باید از ظرفیت های قانونی در نظر گرفته شده برای آن استفاده و ساز و کاری را طراحی کند که با جمع آوری نظرات اعضای شوراهای اسلامی و ارائه آنها به صورت لایحه به دولت و مجلس در مسیر حل مشکلات شهرها و روستاها قدم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد شوراها نیازمند آسیب شناسی اساسی است

کارکرد شوراها نیازمند آسیب شناسی اساسی است