مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 06:422022-07-22سياسي

چرا نباید به ناتو اجازه پیشرفت در منطقه را داد؟


عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه نباید اجازه داد پیمان نظامی ناتو که خطرناک هم هست در منطقه توسعه یابد، دلایل این موضوع را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه غربی ها با روسیه قوی و مستقل به کلی مخالف هستند، ناتو را موجودی خطرناک خواندند و افزودند: اگر راه در مقابل ناتو باز باشد حد و مرزی نمی شناسد و اگر جلوی آن در اوکراین گرفته نمی شد، مدتی بعد به بهانه کریمه، همین جنگ را به راه می انداختند.

به همین بهانه با حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به گفت و گو نشستیم که مشروح آن در ادامه آمده است: فارس: رهبر معظم انقلاب در دیدار پوتین تاکید کردند که اگر راه مقابل ناتو باز باشد حد و مرزی نمی شناسد ، حال آیا ناتو در پیشروی هایش منافع سایر کشورها را نیز در نظر می گیرد؟ نوش آبادی: یکی از ویژگی های شوم ناتو، روحیه فزون خواهی، سلطه جویی و گسترش حوزه جغرافیایی اش است؛ به ویژه در اروپای شرقی و همچنین کشورهایی که متاسفانه اعلام آمادگی کرده اند که پذیرای ناتو باشند.

ما نباید اجاره دهیم این پیمان نظامی که خطرناک هم هست توسعه یابد و کشورهای منطقه را تهدید کند چرا که توسعه جغرافیایی و سرزمینی ناتو در راستای تامین منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید به ناتو اجازه پیشرفت در منطقه را داد؟

چرا نباید به ناتو اجازه پیشرفت در منطقه را داد؟