مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-22فرهنگي

مزار استاد فقید «رضا سقایی» پیشکسوت موسیقی لرستان گلباران می شود


رییس انجمن موسیقی لرستان از گلباران مزار استاد فقید رضا سقایی، پیشکسوت موسیقی استان در ساعت 7 عصر شنبه یکم مردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد میرزاوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دوازدهمین سالگرد درگذشت استاد رضا سقایی، مزار این اسطوره موسیقی لرستان گلباران می شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای سخت مبارزه با بیماری منحوس کرونا آیین گلباران مزار اسطوره خوش الحان موسیقی لرستان را با تنی چند از مسوولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به جا آوردیم اما امسال نیز به یاری ایزد منان شرایط مناسب فراهم آمده که به مناسبت فرارسیدن دوازدهمین سالروز درگذشت استاد فقید رضا سقایی ساعت 7 عصر شنبه یکم مردادماه 1401، با حضور در قطعه هنرمندان و نام آوران آرامستان صالحین خرم آباد، یاد و خاطره آن خواننده شهیر را گرامی بداریم.

رییس انجمن موسیقی لرستان، افزود: از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ویژه فرهیختگان، هنرمندان، خبرنگاران، ادیبان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر دعوت می نماییم تا به نشان پاسداشت هنر موسیقی فاخر لرستان و گرامیداشت اسطوره ای جاوید نام، عصر شنبه با حضور خود به همراه یک شاخه گل، در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این آیین ما را همراهی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار استاد فقید «رضا سقایی» پیشکسوت موسیقی لرستان گلباران می شود

مزار استاد فقید «رضا سقایی» پیشکسوت موسیقی لرستان گلباران می شود