مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-22اقتصادي

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 1000 مگاواتی در لرستان


در استان بزرگترین نیروگاه های سیکل ترکیبی در حال ساخت است که یک نیروگاه سیکل ترکیبی 1000 مگاواتی به پشتوانه و اعتبارات حجیم و دولتی در حال انجام است و خوشبختانه روند خوبی را هم در پیش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در مراسم افتتاح فاز دوم نیروگاه گازی در شهرک صنعتی شهرستان دورود اظهار داشت: یکی از صنایع مهم و اساسی در کشور صنعت برق است و در تولید انرژی در صنعت برق در استان لرستان هم قدم های خوبی در بخش های دولتی و خصوصی برداشته شده است.

وی با اشاره به نیروگاه های بزرگ سیکل ترکیبی ادامه داد: در استان لرستان بزرگترین نیروگاه های سیکل ترکیبی در حال ساخت است که یک نیروگاه سیکل ترکیبی 1000 مگاواتی به پشتوانه و اعتبارات حجیم و دولتی در حال انجام است و خوشبختانه روند خوبی را هم در پیش دارد.

استاندار لرستان اضافه کرد: استان لرستان در تأمین انرژی برق در شرایط خوبی قرار دارد و در آینده هم می تواند ظرفیت های خوبی را ارائه دهد.

زیویار افزود: این نیروگاه گازی به همت بخش خصوصی احداث و راه اندازی شده و در این مسیر باید آنها را حمایت کنیم.

وی عنوان کرد: این نیروگاه با ظرفیت 7.

78 مگاوات و با اعتبار نقدی 30 میلیارد تومان و نزدیک به 2 میلیون یورو هم هزینه ارزی امروز بهره برداری رسیده و توانسته 18 نفر اشتغال زایی داشته باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 1000 مگاواتی در لرستان

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 1000 مگاواتی در لرستان