مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-22اقتصادي

افزایش نجومی اجاره بها در ایلام، معضلی پیش روی جوانان


متولی مشخصی در بازار اجاره بهای ایلام به منظور نظارت بر معاملات وجود ندارد و در سایه این خلا نظارتی مشاورین املاک قیمت سازی می کنند به طوری که کمر مستاجران خمیده شده و توانایی پرداخت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، انگار وضعیت نابسامان اقتصادی و درآمدی برای مردم که زندگی آنها به سختی در حال گذر است تمام شدنی نیست و همچنان فشار بر اقشار متوسط به پایین جامعه بیشتر دیده خواهد شد.

ایلام را شاید به به محروم بودن و عدم توسعه نیافتگی می شناسند اما همین وضعیت نه چندان مناسب، این استان را همتراز با استان های با تورم بالا و گران قیمت تبدیل کرده و هنوز کسی علت آن را نیافته است.

تکرارترین کلمه و مهمترین دغدغه این روزهای مردم موضوع اجاره بهاست که در ایلام این مسئله یک وحشت را برای مردم به وجود آورده، هنوز راه درمانی برای کنترل آن یافته نشده و مسئولین نیز هنوز در خواب به سر می برند.

هر روز قوانین و مصوبه جدید برای برون رفت از این مشکل تصویب می شود اما مسئولین خود می دانند کار از این گذشته که با این چنین قوانینی بخواهند وضعیت را آرام کنند؛ باید سراغ بانیان این وضعیت در جامعه رفت.

دلالان مسکن این روزها که با یک برنامه ریزی سازماندهی شده و با دست های پشت پرده برای ناامنی و بدبینی مردم نسبت به اوضاع جامعه، وضعیتی نابسامان را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نجومی اجاره بها در ایلام، معضلی پیش روی جوانان

افزایش نجومی اجاره بها در ایلام، معضلی پیش روی جوانان