مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-22سياسي

نماز جمعه ظرفیتی بی بدیل برای روشن گری جامعه است


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس، نماز جمعه را سنگری دشمن شکن توصیف کرد و گفت: نماز جمعه یک ظرفیت بی بدیل برای روشن گری جامعه بوده و بهترین تریبونی است که می توانیم بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا ظهر امروز در همایش گرامی داشت 5 مرداد در محل مصلی نماز جمعه، نماز جمعه را باعث شادی قلب مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان با حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با برادران و خواهران دینی خود دیدار کرده و در شادی و اندوه هم شریک می شوند.

  وی با اشاره به کارکردهای سیاسی اجتماعی نماز جمعه گفت: کشورهای تاثیرگذار منطقه چند روز پیش میهمان تهران بودند و در این نشست مباحثی مطرح شد که باید از طریق تریبون نماز جمعه بیان شوند.

  نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، نماز جمعه را سنگری دشمن شکن توصیف کرد و افزود: هر چقدر صفوف نماز جمعه ما فشرده تر برگزار شود به همان اندازه دشمن شکن خواهد بود؛ چراکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از حضور مردم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه هراس دارند.

  مرحبا خواستار تبیین و بازخوانی ابعاد ناشناخته و ناگفته نماز جمعه شد و تصریح کرد: نماز جمعه مختصات خاص خود را دارد، علما وجود و اهمیت برگزاری نماز جمعه را با اجازه ولی فقیه دانسته اند به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه ظرفیتی بی بدیل برای روشن گری جامعه است

نماز جمعه ظرفیتی بی بدیل برای روشن گری جامعه است