مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-22اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: برنامه ریزی های لازم برای صادرات مازاد دام انجام می شود


با دستور رییس جمهور و معاون اول نشستی با تشکل های صنعت دام و طیور برگزار شد‏؛ دولت مصصم است تا بحث خرید تضمینی گوشت قرمز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان سیدجواد ساداتی نژاد ظهر امروز در جریان سفر استانی هیات دولت به استان مرکزی در حاشیه بازدید از مسکن ملی شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه کشاورزی استان در بحث آبیاری نوین، حمایت از توسعه گیاهان دارویی، مرمت قنوات و استخرهای ذخیره آب، حمایت از عشایر استان و.

در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعتباراتی هم  به منظور تحول در کشاورزی منطقه در بحث صدور اسناد اراضی و حوزه زیرساخت های شهرک های کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: تمام مطالبات گندمکاران در استان مرکزی تا تاریخ 28 تیر ماه پرداخت شده و در هفته آینده بخشی از مطالبات کشاورزان در کشور نیز پرداخت می شود.

   ساداتی نژاد با اشاره به حوزه دامپروری و دام و طیور تصریح کرد: با دستور رییس جمهور و معاون اول نشستی با تشکل های صنعت دام و طیور برگزار شد‏؛ دولت مصصم است تا بحث خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ از هفته آینده استمرار داشته باشد.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای صادرات مازاد دام نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: برنامه ریزی های لازم برای صادرات مازاد دام انجام می شود

وزیر جهاد کشاورزی: برنامه ریزی های لازم برای صادرات مازاد دام انجام می شود