مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-22سياسي

فرایند افتتاح بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش شده است


سرپرست معاونت مجلس حقوق و امور استان های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: متاسفانه ساخت و تکمیل این پروژه که از پروژه های ملی است، به تاخیر افتاده و فرایند افتتاح آن دچار فرسایش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بابک افقهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک اظهار کرد: متاسفانه ساخت و تکمیل این پروژه که از پروژه های ملی است، به تاخیر افتاده و فرایند افتتاح آن دچار فرسایش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یکی از الزامات و ضروریات شهر اراک، شهروندان استان مرکزی و استان های همجوار است و طی سنوات مختلف دچار فرسودگی پایان اجرای پروژه شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی و تمهیداتی که برای اتمام پروژه پیش بینی شده است ابنیه این پروژه نهایتاً تا آخر سال جاری به اتمام و در اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم.

گفتنی است که پروژه بیمارستان 486 تختخوابی ولی عصر (عج) اراک بزرگترین پروژه بیمارستانی استان مرکزی به شمار می رود که در صورت تکمیل و بهره برداری، بخش عمده کمبود تخت درمانی مرکز استان را رفع می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند افتتاح بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش شده است

فرایند افتتاح بیمارستان ولیعصر اراک دچار فرسایش شده است