مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-22سياسي

شرکت در نماز جمعه ثواب یک حج عمره را دارد


به فرموده پیامبر اکرم(ص) شرکت در نماز جمعه ثواب یک حج عمره را دارد بنابراین مسلمانان برای شرکت در این نماز عبادی و سیاسی باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

- امام جمعه موقت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: به فرموده پیامبر اکرم(ص) شرکت در نماز جمعه ثواب یک حج عمره را دارد بنابراین مسلمانان برای شرکت در این نماز عبادی و سیاسی باید مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از زاهدان حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به اهمیت شرکت در نماز جمعه اشاره کرد و اظهار کرد: از پیامبر اکرم (ص) نقل شده که در هر روز جمعه یک حج و یک عمره برای شما فراهم است که اگر بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص)فرمودند که شتاب و حرکت شما برای شرکت در نماز جمعه ثوابی به اندازه یک حج عمره در پیشگاه خداوند متعال دارد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به مناسبت های ماه ذی الحجه اظهارداشت: در این ماه مبارک نزول آیه اکمال دین با بیان ولایت امیرالمومنین (ع) و داستان غدیر و عقد اخوت پیامبر (ص) با امام علی (ع) را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در نماز جمعه ثواب یک حج عمره را دارد

شرکت در نماز جمعه ثواب یک حج عمره را دارد