مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-22سياسي

اجرای پروژه واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است


از چند ماه قبل و پس از سفر رییس جمهور به استان بوشهر، برنامه های اجرای پروژه واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خنداب محمد اسلامی با اشاره به دیدار مقامات دولتی با مردم در سفرهای استانی اظهار کرد: اعضای هیئت دولت در جریان سفرهای استانی به بررسی وضعیت شهرستان ها و پروژه ها و طرح های مورد نظر می پردازند، همچنین در این سفرها ملاقات مردمی، دیدار با خانواده معزز شهدا و تشکیل جلسه شورای اداری با حضور مسوولان شهرستان و فعالان اقتصادی و نخبگان برگزار می شود و با بیان مسائل در جریان مشکلات قرار می گیرند.

  وی تصریح کرد: در جریان بازدیدها و مذاکرات و گفت و گوها، نسبت به وضعیت شهرستان ها، گزارش هایی تهیه می شود که تمامی این موارد به اطلاع رییس جمهور می رسد.

  اسلامی توضیح داد: مطابق دستورات و مصوبات رییس جمهور در آخرین جلسه هیات دولت، مقرر شد تا با نمایندگانی از دولت که به شهرستان ها سفر کرده اند، جلسه ای برگزار شود و مسوولان به طرح موارد و مشکلات بپردازند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: خوشبختانه با وجود مردم مستعد و سختکوش خنداب، این شهر دارای ظرفیت خوب و مناسبی است به طوری که این شهرستان دارای سابقه تاریخی و همچنین پتانسیل خوبی در زمینه باغداری و کشاورزی است و با توجه به این موارد لازم است تا صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است

اجرای پروژه واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر شتاب گرفته است