مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-22سياسي

زاکانی: 3 هزار و 350 دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب سازمان بسیج دانشجویی کشور با حضور بالغ بر 500 دانشجو بسیجی کشور در اردوگاه سید الشهدا (ع) آبعلی از امروز آغاز شد.

در آیین افتتاح این دوره که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد دانشجویان نظرات خود را در خصوص مشکلات شهری و مدیریتی پایتخت عنوان که زاکانی در چند مرحله به دانشجویان پاسخ داد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع دانشجویان و بسیجیان، اظهار کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی مردم بودند که اثرات این انقلاب اسلامی را در سراسر جهان و منطقه مشاهده می شود و پس از 43 سال، انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان با پشتوانه مردم و درایت مقام معظم رهبری، پیروز است.

وی گفت: نه تنها بسیج دانشجویی بلکه باید همه تلاش کنند تا به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه ای وارد نشود، زیرا دشمن دنبال ناامیدی در مردم به ویژه قشر جوان و به خصوص دانشجویان است .

مشکل زیر ساخت های تهران در 10 سال آینده حل خواهیم کرد زاکانی به زیر ساخت ها و مشکلات شهر تهران اشاره و تصریح کرد: برای ساخت تهران ایده آل و باب دل مردم، حدود 20 سال زمان نیاز است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کمتر از 10 سال تهران ایده آل داشته باشیم و زیر ساخت و مشکلات پایتخت را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: 3 هزار و 350 دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد

زاکانی: 3 هزار و 350 دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد