مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 17:172022-07-22سياسي

یکدستی اولیه دیگر در دولت مشاهده نمی شود


مردم از نمایندگان انتظار ندارند که سطحی نگر باشند.

اگر وزیری کفایت لازم برای ادامه کار در یک وزارتخانه را نداشته باشد حق نمایندگان است که او را استیضاح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت سیاسی کشور و یکدستی دولت و مجلس، این روزها حمایت اصولگرایان از دولت کم شده است شما نشانه این کم شدن حمایت را در کجا می بینید، گفت: نماد یکدستی دولت و مجلس در نوشتن نامه 220 نفر از نمایندگان مجلس به آقای رییسی بود که با گذشت یک سال آن یکدستی دیگر مشاهده نمی شود.

ضمن آنکه نباید یکدست بودن دولت و مجلس را همزمان به پای جبهه بزرگ اصولگرایی که دربردارنده طیف ها و رویکردهای متفاوت است، بنویسیم.

وی تصریح کرد: آن زمان که این نامه نوشته شد، برخی از فعالان سیاسی جبهه اصولگرایی موافق این حرکت نبوده و اعلام کردند در شان مجلس نیست که به عنوان قوه مستقل که باید در راس امور باشد، بیش از 200 نماینده بیایند و شخصی را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند اما این اتفاق در نهایت افتاد.

رئوفیان در ادامه گفت: صرف نظر از آنکه این تصمیم مجلس درست یا نادرست است، اگر مجلس فکر می کند تصمیم اشتباهی گرفته یا درست بوده و امروز با بی کفایتی برخی از وزرا مواجه شده است، دلیل ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکدستی اولیه دیگر در دولت مشاهده نمی شود

یکدستی اولیه دیگر در دولت مشاهده نمی شود