مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-22اقتصادي

اصلاح روش های سنتی صادرات موتور توسعه صنایع استان ها می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صمت  و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران امروز در بازدید از صنایع تولید شهرک صنعتی شیراز با بیان اینکه بازارهای تخصصی باید بر اساس نیازمندی های جهانی تعریف شود، اظهار کرد: عدم آشنایی واحدهای صنعتی با فرصت های بین المللی یکی از مشکلات این واحدها است که ما به عنوان دولت باید زیرساخت ها را فراهم کنیم تا ظرفیت های جدید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه حمایت دولت در قالب پشتیبانی های اصلی است نه عدد رقم های کوچک چراکه این رقم ها نمی تواند مشکلی را حل کند، گفت: پشتیبانی لجستیکی، حل مشکلات ارزی و ایجاد راهبردهای کلان در نظر دولت است؛ چراکه اگر موانع رفع شود می تواند به رونق صادرات و تولید کمک بزرگی کند.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه اتاق بازرگانی و واحدهای صنعتی باید در این مسیر کمک کنند، ادامه داد: بازارهای خوبی برای فارس، خلیج فارس و آفریقا وجود دارد، تمرکز بر آفریقا در دستور کار قرار گرفته چون بازار خوبی دارد و حمایت و توجه ویژه هم در حوزه حمل و نقل و هم تسهیلاتی برای برگرداندن ارز می شود.

پیمان پاک با بیان اینکه صندوق ضمانت صادرات در بازارهای پرریسک وارد می شود، عنوان کرد: سازوکاری برای فعال کردن بازار  افریقا و خلیج فارس در نظر گرفته شده چراکه می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح روش های سنتی صادرات موتور توسعه صنایع استان ها می شود

اصلاح روش های سنتی صادرات موتور توسعه صنایع استان ها می شود