مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-22فرهنگي

برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرکرد و بروجن


کارگاه داستان نویسی با حضور مجید قیصری، نویسنده مطرح و دبیر علمی جشنواره خاتم به همت حوزه هنری و بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد و بروجن برگزار شد.

-   اعظم قاسمی، مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در خصوص برگزاری این کارگاه ها گفت: نشست های داستان در استان به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی های پی در پی، وقفه ای 2ساله داشت.

  قاسمی ادامه داد: مصمم شدیم نویسنده های استان را که فاصله 2ساله با این نشست ها داشتند و بسیاری از آن ها نیز از نوشتن دور شده بودند دوباره دور هم جمع کنیم.

   وی افزود: به همین جهت از مجید قیصری یکی از نویسندگان مطرح و دبیر علمی جشنواره خاتم دعوت شد تا با برگزاری اردویی یک روزه با حضور داستان نویسان استان، آغازگر شروع دوباره نشست های داستان در چهارمحال و بختیاری باشیم.

   مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان با اشاره به برگزاری این کارگاه در بروجن با حضور 40 نفر از داستان نویسان این شهرستان، اظهار داشت: در خلال برگزاری این کارگاه از مجموعه داستان هزار و یک شهرزاد ، مجموعه داستان 6 دوره اول جایزه ادبی بروجن نیز رونمایی شد.

  قاسمی اضافه کرد: در کارگاه بعدی که با حضور 50 نفر از نویسندگان استان در اقامتگاه کوثر سامان برگزار شد، نویسندگان استان به 3 گروه تقریباً 15 نفره تقسیم شدند و گروه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرکرد و بروجن

برگزاری کارگاه داستان نویسی در شهرکرد و بروجن