مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-22اقتصادي

جمع آوری بیش از 9 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: در این دو سال نزدیک به 9 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مؤمنانه جمع آوری کردیم و بین نیازمندان توزیع کردیم.

- موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: بازسازی عتاب مقدسه از سال 1383 آغاز شده است و مردم استان برای بازسازی و توسعه عتاب مقدسه وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه کمک به عتاب مقدسه در رتبه های اول، دوم و سوم بوده است، تصریح کرد: از رتبه سوم پایین تر نیامده و در ایام کرونایی ویژه تر بودند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه کارکرد ستاد در این چند ساله کرونا متفاوت شده است، یادآور شد: در گذشته در بحث بازسازی ورود پیدا می کردیم و نذورات را جمع آوری کرده و بر همین اساس پروژه اجرا می کردیم.

جوینده با اشاره به زمان کرونا ادامه داد: بعد از قضایای کرونا و موضوعات مختلف کشور و حوادث غیرمترقبه که اتفاق می افتد کارکردهای ستاد متفاوت شد از جمله ورود به حوادث غیرمترقبه ورود و کمک مؤمنانه به مردم که نیازمند بودند.

وی افزود: در این دو سال نزدیک به 9 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مؤمنانه جمع آوری کردیم و بین نیازمندان توزیع کردیم که قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 9 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی

جمع آوری بیش از 9 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی