مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 تیر 1401 ساعت 22:472022-07-22ورزشي

رییس جمهور: 220 طرح در استان مرکزی تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امشب در نشست خبری اظهار کرد: نسبت به مشکلات استان بررسی های انجام شده و این مسائل و مشکلات با نگاه به اولویت ها تصمیماتی گرفته شد و مصوباتی به دنبال داشته است.

وی گفت: در این راستا 220 طرح برای کارهای مختلف قطعی کردیم که اعتبارات زیادی می طلبد ولی چون جزو ضروریات بود مقرر شد انجام شود؛ 50 طرح در حوزه های زیربنایی، 39 طرح در حوزه آب و خاک و کشاورزی، 65 طرح فرهنگی، آموزشی و ورزشی، 20 طرح تکمیل بیمارستان ها، 9 طرح اشتغال به طور خاص، 8 طرح در حوزه صنعت و موارد دیگر از جمله این طرح ها است.

   رییس جمهور بیان کرد: در راستای تولید و کار دانش بنیان ظرفیت بسیاری هم در اشتغال و کارآفرینی وجود دارد؛ از جمله مشکلات آذرآب، هپکو و سایر موارد این است که باید سرمایه در گردش داشته باشند تا بتوانند کار خود را دنبال کنند.

رییسی عنوان کرد: برای رونق محصول این صنعت ها باید جلوی واردات بگیریم، وقتی تجهیزاتی داریم که در کشور تولید می شود چه نیازی به واردات داریم؛ باید جلوی واردات بی رویه گرفته شود، باید از کالا و ماشین آلات تولیدی خودمان استفاده کنیم، کار تولیدی قابل تحسینی به دست کارگران ما انجام می شود و نیابد این محصولات را از خارج وارد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: 220 طرح در استان مرکزی تصویب شد

رییس جمهور: 220 طرح در استان مرکزی تصویب شد