مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 06:272022-07-23سياسي

قاتل شهید رنجبر به دار مجازات آویخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع قتل فجیع سرهنگ علی اکبر رنجبر و دستگیری قاتل، رسیدگی سریع به پرونده در دستور کار قرار گرفت و رأی اولیه مبنی بر قصاص قاتل از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس صادر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پس از صدور رأی نخستین با اعتراض وکیل متهم، رأی بدوی  در دیوان عالی کشور نقض و  با تجویز مرجع عالی قضایی کشور ، رفع نقص در خصوص سلامت روانی و قوه تمیز متهم در کمیسیون پزشکی قانونی در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: اواخر اردیبهشت امسال پس از اجرای دستورات قضات دیوان عالی کشور در نهایت کمیسیون پزشکی قانونی استان فارس اعلام کرد؛ با انجام مصاحبه و معاینه روانشناختی از متهم، علائمی از اختلال عمده روانی در وی مشاهده نشد و طبق قرائن قاتل در زمان ارتکاب بزه دارای قوه تمیز و اراده بوده است.

وی تصریح کرد : پس از اظهار نظر کمیسیون پزشکی قانونی برای دومین بار متهم در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان محاکمه و با نظر قضات شعبه مجدداً به قصاص نفس در ملا عام محکوم شد.

این مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه رأی دوم دادگاه کیفری یک استان فارس توسط شعبه نهم دیوان عالی کشور تأیید و ابرام شد گفت: روند استیذان از ریاست قوه قضاییه  نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شهید رنجبر به دار مجازات آویخته شد

قاتل شهید رنجبر به دار مجازات آویخته شد