مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:072022-07-23سياسي

کرمانشاه امن ترین نقطه برای سرمایه گذاری است


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: هیچگونه نگرانی برای سرمایه گذاران در استان از بعد امنیتی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امنیت پایدار در استان کرمانشاه برقرار است و یکی از امن ترین نقاط ایران اسلامی است.

وی بحث سرمایه گذاری در استان را به عنوان دغدغه اصلی مسؤولان ارشد استان دانست و گفت: هیچگونه نگرانی برای سرمایه گذاران در استان از بعد امنیتی نداریم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ سرمایه و سرمایه گذاری در استان ضعیف تر از برخی استان ها هستیم چون این فرهنگ را سازمان، نهاد، ارگان و مردم جا ننداختیم تا بتوانیم جاذبه برای سرمایه گذار فراهم کنیم علی رغم اینکه بسیاری از مشوق ها از طریق سازمان، نهادها و ارگان ها از قبیل معافیت های مالیاتی، دادن زمین رایگان و.

در استان وجود دارد، ولی به این فرهنگ هم نیاز داریم تا سرمایه گذار در فراق بال و بدون هیچ واهمه ای در استان سرمایه گذاری کند.

وی خطرب به سرما یه گذارن خارجی، گفت: استان کرمانشاه آمادگی کامل در دادن اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت به سرمایه گذاران خارجی که قصد ایجاد اشتغال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه امن ترین نقطه برای سرمایه گذاری است

کرمانشاه امن ترین نقطه برای سرمایه گذاری است