مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-23اجتماعي

وقوع بارش های رگباری در چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از چهارشنبه هفته جاری با توجه به شرایط مناسب برای انتقال رطوبت به منطقه زاگرس شاهد بارش های رگباری گاهی توأم با رعد و برق در استان خواهیم بود.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از چهارشنبه هفته جاری با توجه به فعالیت مانسون هند و شرایط مناسب برای انتقال رطوبت به منطقه زاگرس شاهد بارش های رگباری گاهی توأم با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بارش های رگباری تا اواسط هفته بعد ادامه دارد.

وی افزود: به خصوص برای روزهای پنجم تا دهم مردادماه جاری، رگبار و رعد وبرق، روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل ها، صاعقه و وزش بادهای لحظه ای با احتمال خیزش گردوخاک محلی انتظار می رود.

کشاورزان محصولات خود را جمع آوری کنند نوروزی اضافه کرد: کشاورزان هرچه سریع تر نسبت به جمع آوری محصولات خرمن شده  اقدام کنند.

وی ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهرها همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد و سورشجان با دمای  درجه سانتی گراد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بارش های رگباری در چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه

وقوع بارش های رگباری در چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه