مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-23اقتصادي

خروج خودرو از ریل قرعه کشی؛ به تدریج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه اظهار کرد: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج خودرو از قرعه کشی تابع عرضه و تقاضا و سازوکار بازار است و پایان قرعه کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه اظهار کرد: در این بازدید ها مشکلات صنایع از نزدیک بررسی و جلساتی برای حل مشکلات آن ها تشکیل و برای برون رفت از موانع پیش رو تصمیم گیری می شود.

وی افزود: برخی مشکلاتی که توسط مدیران صنایع مطرح می شود از قبل پیش بینی و احصا شده است؛ برخی مسائل برای اولین بار گفته می شود که به ما برای اتخاذ تدابیر لازم برای برون رفت از مشکلات کمک می کند.

فاطمی امین با بیان اینکه در شهرستان ها بیشتر از آنکه مشکل اشتغال داشته باشیم با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم، اظهار کرد: بر این اساس در تعاملی که شرکت شهرک های صنعتی با وزارت راه و شهرسازی برقرار کرده مقرر شده است که از طریق واگذاری زمین رایگان و اعطای تسهیلات به صنعتگران زمینه تولید مسکن مورد نیاز نیروی کار شاغل در صنایع فراهم شود تا مشکل کمبود مسکن در جامعه کارگری مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج خودرو از ریل قرعه کشی؛ به تدریج

خروج خودرو از ریل قرعه کشی؛ به تدریج