مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 09:522022-07-23اجتماعي

تونل های خط 2 مترو اصفهان تا پایان سال 1402 به پایان خواهد رسید


مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: تا پایان سال 1402 تونل ها به پایان خواهد رسید و در حال حاضر نیز در ایستگاه ها بیش از 50 درصد پروژه سفت کاری انجام شده است.

- سید محسن واعظی فر مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت فعلی خط 2 متروی اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات پیشرفت خط 2 مترو، در حال توسعه و در اولویت اول است که مسافت آن 14 کیلومتر و دارای 16 ایستگاه و از ایستگاه دارک(شمال زینبیه) آغاز و تا ایستگاه شهید حجازی (اول کهندژ) ادامه خواهد داشت؛ همچنین دستگاه حفاری 9.

5 متری کار خود را از جبهه غربی آغاز و عید غدیر به ایستگاه دوم رسید.

وی با اشاره به روند حفاری های مترو افزود: عملیات حفاری 12 بهمن سال گذشته در ایستگاه شهید خرازی آغاز شد و در حال حاضر نیز در ایستگاه شهید حجازی آغاز به کار شده و به ایستگاه شهید خرازی در خیابان صاحب روضات رسید و برای عید غدیر تا ایستگاه بیمارستان کاشانی ادامه پیدا کرد؛ ایستگاه بعدی خیابان خلجا است که اقدامات و حفاری های آن در حال انجام است.

واعظی فر با بیان اینکه ایستگاه بعدی ایستگاه امام حسین(ع) است که برای خط 2، غربی-شرقی و ایستگاهی تبادلی برای هر 2 خط است، خاطرنشان کرد: ایستگاه بعدی ایستگاه آمادگاه است که در حال حاضر در زیر زمین بر آن کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل های خط 2 مترو اصفهان تا پایان سال 1402 به پایان خواهد رسید

تونل های خط 2 مترو اصفهان تا پایان سال 1402 به پایان خواهد رسید