مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:022022-07-23اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: احداث خط لوله جدید انتقال گاز به مشهد با سرعت اجرایی شود


استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاخیر 3 ماهه در عملیات آغاز احداث خط جدید انتقال گاز به مشهد، اظهار کرد: این میزان تاخیر در اجرای طرح قابل قبول نیست و باید در اجرای این طرح مهم تعجیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی صبح امروز از شرکت گاز خراسان رضوی بازدید و در جریان آخرین اقدامات در خصوص احداث خط لوله جدید انتقال گاز به مشهد قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکلی  در خصوص این طرح وجود دارد اعلام شود تا پیگیری های لازم با تهران و وزارتخانه های مرتبط صورت گیرد، اظهار کرد: عدم پاسخگویی یا بد پاسخگویی به مردم، موجب ایجاد نارضایتی می شود و باید با کار گروهی، کاهش تعداد و زمان مراجعه مردم برای رفع مشکلات، به عنوان شاخصه های پاسخگویی، مد نظر مسئولان شرکت گاز قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به بهبود روابط با ترکمنستان و بحث سواپ گاز با این کشور، تصریح کرد:  باید از طرح ذخیره سازی گاز در منطقه سرخس و آغاز احداث خط انتقال جدید گاز به مشهد اطمینان حاصل شود تا تامین گاز مشهد در بخش صنعت و خانگی در آینده با مشکل مواجه نشود.

نظری ادامه داد: توزیع گاز در زمستان 1400 به خوبی مدیریت شد و لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای زمستان 1401 جهت تامین گاز پایدار صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: احداث خط لوله جدید انتقال گاز به مشهد با سرعت اجرایی شود

استاندار خراسان رضوی: احداث خط لوله جدید انتقال گاز به مشهد با سرعت اجرایی شود