مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-23دانش

حدادی اصل: تحریم ها مشکلات زیادی در مباحث مالی برای همکاری در کامستک ایجاد کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از مقام علمی برگزیدگان کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) صبح امروز در وزارت علوم، - قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: به دلیل تحریم ها در مباحث مالی مشکلاتی داریم و با حل آن ها از نظر مالی همکاری بهتری با کامستک خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از مقام علمی برگزیدگان کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (کامستک) صبح امروز در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در این مراسم گفت: شبکه نانو تکنولوژی پارک علم و فناوری و دانشگاه های مجازی داری اهمیت زیادی هستند و معتقدیم که به عنوان یک کشور فعال در کامستک باید فعالیت کنیم.

حدادی افزود: به دلیل تحریم ها در مباحث مالی مشکلاتی داریم و با حل آن ها از نظر مالی همکاری بهتری با کامستک خواهیم داشت.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل ادامه داد: اعضای هیت علمی و دانشجویان در کامستک شرکت کردند و راضی بودند و برنده جایزه کامستک شدند؛ ایرانی ها توانستند جوایز بسیاری بگیرند که نشان می دهد کامستک برای دانشمندان ارزش قائل است و باعث ایجاد انگیزه برای دانشمندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی اصل: تحریم ها مشکلات زیادی در مباحث مالی برای همکاری در کامستک ایجاد کرده است

حدادی اصل: تحریم ها مشکلات زیادی در مباحث مالی برای همکاری در کامستک ایجاد کرده است