مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-23حوادث

شمار جانباختگان سیل فارس به 20 نفر رسید/ 3 نفر هنوز مفقود هستند


روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد از روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان فارس بودند.

- روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد از روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان فارس بودند.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی در حادثه سیل وآبگرفتگی در استان فارس گفت: بر اثر این حادثه تاکنون 20 نفر جان خود را از دست داده و 3 نفر هم مفقود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور افزود: بر اثر سیل روز گذشته در شهرستان های استهبان و نیریز، از پهنابه نیریز تا سد استهبان (حدود 40 کیلومتر)، 89 نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه وقوع سیل، بیشترین خسارت و آسیب را در منطقه تفریحی امامزاده سلطان شهباز استهبان به جا گذاشته، افزود: امدادگران هلال احمر با حضور در منطقه حادثه دیده، 74 نفر را از محاصره سیلاب نجات دادند اما متاسفانه 15 نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده، 8 نفر هم مفقود شده اند.

رییس سازمان امدادونجات گفت: تا ساعت 6:30 صبح امروز، 29 تیم عملیاتی شامل 140 امدادگر و نجاتگر هلال احمر با به کارگیری 24 خودروی عملیاتی برای نجات حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جانباختگان سیل فارس به 20 نفر رسید/ 3 نفر هنوز مفقود هستند

شمار جانباختگان سیل فارس به 20 نفر رسید/ 3 نفر هنوز مفقود هستند