مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:522022-07-23اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛ بارش باران در مناطقی از کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش هایی از گیلان، مازندران، گلستان، شمال هرمزگان، جنوب استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق استان فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز و فردا با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، در شمال آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز انتظار بارش باران را داریم، ادامه داد: در این استان ها گاهی شاهد رعد و برق هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در بخش هایی از هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس نیز رگبار پراکنده می دهد، اظهار کرد: طی روز دوشنبه برخی از استان ها بارانی هستند.

نقشینه افزود: از روز دوشنبه در مناطق مذکور بارش ها از شدت بیشتری برخودار هستند و در این مدت در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، زنجان، قزوین و البرز نیز رگبار پراکنده آغاز می شود که این رگبارها گاهی با باد شدید و خیزش گرد و خاک همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛ بارش باران در مناطقی از کشور

آخرین وضعیت آب وهوا؛ بارش باران در مناطقی از کشور