مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-23اجتماعي

ایمن سازی گود های پرخطر اولویت مدیریت شهری منطقه2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط-عمومی شهرداری منطقه2، مهرورز، نماینده سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از-گود های پرخطر معاون فنی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، - شهردار منطقه 2 از اهتمام مدیریت شهری منطقه در تعیین تکلیف و ایمن سازی گود های رها شده خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط-عمومی شهرداری منطقه2، مهرورز، نماینده سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از-گود های پرخطر معاون فنی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران، شهردار و مدیران منطقه 2 نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت اهتمام شهرداری بر ایمن سازی گود های پرخطر گفت: معضل گود های رها شده در تهران بسیار تهدیدآمیز است و شهرداری می بایست از تمام ظرفیت های قانونی برای تعیین تکلیف گود های رها شده استفاده کند.

مهدی صالحی شهردار منطقه 2 در این بازدید با اشاره به اولویت منطقه در ایمن سازی گود های پرخطر گفت: در راستای سیاست های شهردار تهران مبنی بر اهتمام جدی نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی گود های پرخطر، شناسایی و رفع خطر این گود ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی برای ایمن سازی گود های پرخطر برای افزایش رفاه و ایمنی شهروندان انجام می شود، افزود: گود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی گود های پرخطر اولویت مدیریت شهری منطقه2

ایمن سازی گود های پرخطر اولویت مدیریت شهری منطقه2