مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-23حوادث

کشف کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 38 هزار و 954 قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از 7 میلیارد تومان در چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور پلیس غرب استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در خصوص اجرای چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور پلیس غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله یک هزار و 41 نفر سارق و مالخر و کسانی که با اقدامات مجرمانه نظم و امنیت مردم را به خطر می انداختند، دستگیر شدند.

وی گفت: مقدار 517 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان در غرب استان تهران کشف و 482 نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتادین متجاهر جمع آوری شدند و این اقدام همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه 3 قبضه سلاح گرم و 103 قبضه تیغه از 24 نفر از اراذل و اوباش کشف شد، افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا از اولویت های پلیس است و 38 هزار و 954 قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از 7 میلیارد تومان شناسایی و کشف شد.

  سردار ظهیری با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، بیان داشت: نیروهای پلیس آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به شهروندان و برخورد با مخلین نظم و امنیت داشته و از مردم درخواست می شود تا با پلیس همچنان همکاری داشته تا نظم جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد در غرب استان تهران

کشف کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد در غرب استان تهران